ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ MYSOLUTION - (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023)
Οι Παραγγελίες1 μέσω αυτών των σελίδων
διέπονται από τους παρακάτω όρους αποστολών:
1. Προϊόντα & Εμπορεύματα
Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης παρέχει στον πελάτη
όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για κάθε εμπόρευμα για την σωστή απόφαση της
παραγγελίας. Υπάρχει αναλυτική περιγραφή και φωτογραφίες για κάθε εμπόρευμα, με
επιλογές για το μέγεθος, την ποσότητα κ.α. στοιχεία και λεπτομέρειες για το
κάθε προϊόν ξεχωριστά της παραγγελίας.
2. Παράδοση εμπορευμάτων
Η παράδοση των εμπορευμάτων μας γίνεται μέσω εταιρίας
ταχυμεταφορών, μεταφορικής εταιρίας ή όποιον τρόπο μεταφοράς επιλέξει η
εταιρία με την δωρεάν και μη αποστολή εντός ή εκτός Ελλάδος (Όταν ισχύει η
"Προσφορά Δωρεάν Μεταφορικών) ή την χρεωστική αποστολή.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη της μεταφορικής
εταιρίας ή και της εταιρίας ταχυμεταφορών, ενώ ο πελάτης υποχρεούται:
α.- Να ελέγξει την καταλληλότητα του εμπορεύματος που παραλαμβάνει
β.- Να αρνηθεί την παραλαβή εμπορεύματος το οποίο δεν πληροί τις προϋποθέσεις
της παραγγελίας του, πριν την παραλαβή του.
Τυχόν κατεστραμμένα εμπορεύματα δεν αναγνωρίζονται μετά την παραλαβή τους.
3. Τρόποι πληρωμής: Αντικαταβολή (Σε κάποιες
περιπτώσεις), Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Η επιχείρηση σε περίπτωση δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
Σε περίπτωση απάτης πιστωτικών καρτών η εταιρία θα συνεργαστεί με τις αρχές και
θα αποκαλύψει κάθε προσωπικό δεδομένο της ζητηθεί.
4. Ακύρωση παραγγελίας - Υπαναχώρηση
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 24 ωρών από την ώρα
παραγγελίας του προϊόντος ή του εμπορεύματος στέλνοντας μας με email ή με
Fax στο 2312.20.76.30 το εκτυπωμένο ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
5. Αλλαγή παραγγελίας
Α. Αλλαγή στη παραγγελία μπορεί να
γίνει τηλεφωνικά πριν την αποστολή του εμπορεύματος. Σε αντίθετη περίπτωση ο
πελάτης μπορεί να επιστρέψει το εμπόρευμα στην εταιρία (βλέπε Ακύρωση
παραγγελίας - Υπαναχώρηση) και να κάνει νέα παραγγελία.
Β.Ο όρος 5Α σχετικά με «Ακύρωση παραγγελίας & Υπαναχώρηση» ή «Αλλαγή» δεν ισχύει όταν πρόκειται για προϊόντα ή εμπορεύματα που είναι κατασκευασμένα από ακρυλικά υλικά τα οποία και αναφέρονται στη σελίδα μας ως: Plexiglass ή Pet και εφαρμόζονται σε είδη όπως δίσκοι και καπάκια τροφίμων, καφεκούτια, menu stands, αναλόγια, εντυποθήκες κ.α. από τα προαναφερθέντα υλικά.
6. Επιστροφή Εμπορευμάτων
Επιστροφές εμπορευμάτων δεν γίνονται δεκτές μετά παρέλευση 14 ημερών από την
ημερομηνία παραλαβής του εμπορεύματος. Το επιστρεφόμενο εμπόρευμα πρέπει να
είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία ή σε κατάλληλο περιτύλιγμα
για την προστασία του από τυχόν φθορές.
Δεν επιστρέφονται:
α.- Τα έξοδα αποστολής
β.- Τα έξοδα συσκευασίας
γ.- Τυχόν έξοδα τραπέζης ή άλλων υπηρεσιών και οργανισμών της Ελλάδας ή του
Εξωτερικού, που χρησιμοποιήθηκαν για την καταβολή των χρημάτων.
7. Ειδικές επιθυμίες
Ειδικές επιθυμίες σχετικά με κάθε παραγγελία λαμβάνονται υπόψη κατόπιν
τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολής email ή
αποστολής fax και πάντα πριν την αποστολή της.
8. Κατεστραμμένα προϊόντα κατά την παραλαβή
Τα εμπορεύματα και τα προϊόντα ελέγχονται και συσκευάζονται με επιμέλεια και
προσοχή.
Παραδίδονται άρτια στις εταιρίες ταχυμεταφορών και στις μεταφορικές εταιρίες με
τις αντίστοιχες συστάσεις του MySolution.gr, σχετικές με την ασφαλή και την
ομαλή παράδοση στον πελάτη μας.
Ωστόσο σας τονίζουμε, πως σε περίπτωση μερικής ή ολικής καταστροφής των
αντικειμένων μέσα στη συσκευασία το MySolution.gr θα αντικαταστήσει ή θα
επισκευάσει το κατεστραμμένο προϊόν μόνο σε περίπτωση που:
- Το
περιεχόμενο της συσκευασίας ανοιχθεί μπροστά στον διανομέα.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οποιαδήποτε ζημιά ή δυσλειτουργία κατά την παράδοση, μη προβαίνετε στη διαδικασίας παραλαβής ή αντικαταβολής. - Επιστρέψτε
τη συσκευασία μαζί με το περιεχόμενο.
Σε κάθε περίπτωση, τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και ευθύνη του πελάτη μόνο σε περίπτωση που δε γίνει έλεγχος από τον ίδιο πριν την παραλαβή. - Ο πελάτης
έχει δικαίωμα επιστροφής εντός 120 ωρών από την ώρα
παραλαβής του ελλαττωματικού προϊόντος ή του εμπορεύματος στέλνοντας μας
με email ή με Fax στο 2312.20.76.30 το εκτυπωμένο ΕΝΤΥΠΟ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
9. Δωρεάν Αποστολή
Η παράδοση των εμπορευμάτων μας σε περίπτωση δωρεάν
αποστολής γίνεται μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών, μεταφορικής εταιρίας ή
όποιον τρόπο μεταφοράς επιλέξει η εταιρία για αποστολή εντός ή εκτός Ελλάδος. Η
παράδοση των εμπορευμάτων και των προϊόντων μας στον πελάτη είναι δωρεάν και
ισχύει μόνο για την αρχική μεταφορά η οποία ξεκινάει από τις εγκαταστάσεις μας
ή εγκαταστάσεις τρίτου προμηθευτή και καταλήγει στα χέρια του πελάτη. Εάν
χρειαστεί μεταφόρτωση για προορισμό πελάτη που είναι νησιωτικός ή
προορισμός που θεωρείται δυσπρόσιτος τότε ή δεύτερη αποστολή επιβαρύνει
αποκλειστικά τον πελάτη. Ομοίως ισχύει και για το εάν χρειαστούν περισσότερες
εκ των δύο μεταφορτώσεων.
10. Διαχείριση παραπόνων
Η εταιρία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την
άψογη εξυπηρέτηση της ευγενούς της πελατείας. Παρακαλούμε απευθύνετε κάθε
αστοχία μας στο email της επιχείρησης ή χρησιμοποιήστε τη σελίδα
επικοινωνίας αναγράφοντας στα σχόλια και το τμήμα το οποίο απέτυχε να παρέχει
τις υπηρεσίες που περιμένατε από μας.
Κάθε σχόλιο σας θα λάβει απάντηση εντός των επομένων (10) δέκα εργασίμων
ημερών. Όλες οι παραπάνω παραγγελίες διέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία.
1 Τηλεφωνικές
και Ηλεκτρονικές Παραγγελίες της Επιχείρησης.